Vecka nio är lika med sportlov!

Hej!

Äntligen, äntligen, äntligen är det lov! :D Det ska bli så skönt med en hel vecka bestående av nöjen, vila och ha det allmänt bra.
Idag hade vi matteprov, och som tidigare prov i ettan så känns det som man har pluggat massor i onödan. >.< hmpf. Men jag hoppas att det gick bra iallafall. :)

Imorgon är det ju lördag, och lördag innebär ännu en delfinal av Melodifestivalen. Som de flesta andra så ska jag självklart kolla. Det känns så himla svenskt att sitta bänkad i soffan med chips och läsk och titta på både okända och kända artister som sjunger, och leka lite jury. Förra veckan var ju favoriten absolut Måns "Mums" Zelmerlöw som sjunger lika vackert som han ser ut. Han var den enda som inte var så tillgjord, alla andra kändes så typiska på något sätt. Denna veckofinal ser vi bl.a. EMD och BWO. Det ska tydligen ha varit "krig" mellan dessa två, med vem som är bäst, snyggast och allt vad det var, men antagligen så är det mest på skoj. ^^
I en duell mellan EMD och BWO så lägger jag absolut min röst på EMD, de känns fortfarande lite fräscha så att säga. ALLT som BWO gör låter likadant och det känns som om man har hört allt de gör. Oftast hör jag inte skillnaden på deras låtar förens de börjar sjunga. Och ska vi prata snygghet så ligger BWO låååååååångt efter. Jag menar... Alexander Bard eller Erik Segerstedt?


 

Alexander eller Erik? Jag hoppas att du inte ger det mer än en mikrosekunds betänketid.

Resten av kvällen ska jag bara mysa och dricka cola, sedan blir det 4x Scrubs som jag inte tänker missa i första taget.  Kanal 6 är verkligen bäst ibland!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Nadja

hahah, alexander bard eller erik xD vilket skämt... ^^

2009-02-21 @ 12:37:16
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0