Yawn.

Hej!

Jag har kommit på att jag har blivit riktigt usel på att uppdatera bloggen på senare dagar. Menmen, jag har så mycket annat i huvudet så jag orkar inte. Igår blev jag tillexempel klar med ett helvettiskt ekologiarbete som jag har arbetat på jag vet inte hur många timmar. Efter nästan 30 sidor text och lite printscreens och tjoblajs så är jag äntligen klar. Jag skickade iväg arbetet och kände mig nöjd och en smula orolig på om det var tillräckligt bra eller inte... O well, det fick duga så.

Idag har det väl varit en helt vanlig skoldag, började 5 över halv 10 och slutade 20 i 2, vilket är väldigt skönt! När jag kom hem så bakade jag en kladdkaka nästan på stört. Den blev supergod! :D
Var även så pass duktig så att jag pluggade en smula matte (ekvationer) inför provet på fredag. Har även 2 lektioner matte kvar innan, plus två eftermiddagar/kvällar som jag kan plugga på, så det borde nog gå vägen. Samtidigt som jag pluggade åt jag de resterande lantchipsen från i helgen. Alltid lika gott! :)

Imorgon ska jag upp med tuppen, närmare bestämt 20 över 6 för att hinna med 10 över 7 bussen. Jag slutar då 5 över halv 4, om jag har tur kan jag sluta jättetidigt, beroende på vad ekologiläraren tycker om en håltimme. ^^ Efter det så ska jag till gymmet med Emma och Nadja. :)

Imorgon ska jag se om jag har några fina bilder som jag kan lägga upp här. Hoppas ni får en bra kväll. :)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: josefin

Tror inte du behöver oroa dig, du är ju MVG på allt ORÄTTVISST!!!!! <3

2009-02-19 @ 10:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0