Grrreat day over all! :)

GiMen dagen började halvt olyckligt. Jag gick upp (själv...>.<) klockan 6. Efter jag var iordninggjord tog jag en sista promenad med Tyson runt gården, eftersom att Christian hämtade honom idag. :(
Innan jag gick så gjorde jag iordning en kopp te som jag tog med mig i en termosmugg som jag la i en matkasse. När jag senare tar upp den på tunnelbanan så var mitt linne som jag skulle träna i helt soaked!!!

Gissa vad jag blev irriterad?! Grejer (speciellt linnet) var dränkta i te, och jag fick inte en endaste droppe att dricka själv, jag som var så sugen. Och det fanns inget te att köpa i farsta strand... *suck*

Väl i skolan fick jag reda på av min äckelpäckliga mattelärare att han ger mig omdömmet MVG den här terminen. Boy, was I glad to hear that. :)
Jag, Angelica, Daniela, Jonathan, Denise och Rasmus åkte till Vällingby på den långa lunchrasten, och nästan alla käkade donkenmat där. :)

Efter skolan mötte jag upp Emma, och vi gick till Solakuten i farsta centrum och solade i 20 minuter (Emma fick 10 bonusminuter for some reason :S).
Det var så jäääääkla skönt, jag höll nästan på att somna. ^^ Jag är väldigt röd/brun efter besöket, det var värt 40 spänn, definitivt. :)

Efter det tog vi ett träningspass på gymmet i farsta hallen, med löpband, rodd, benpress, rygglyft och hela baletten! Sketaskönt det med. Nu på kvällen var vi hos Emma med Nadja och Julia och pratade, fotade och kollade på Let's Dance.

Det har varit en bra dag!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0