HEEELG!

Tchosan!

Äntligen helg! Nog har det vart en vecka som var ganska lugn, både med en allaktivetetsdag samt sluta nästan 2 timmar tidigare en annan dag. Men helgen är alltid efterlängtad och uppskattad.

Idag hade vi bara 2 lektioner (nya schemat..) och emellan det en lååång lunch. Så som vanligt åkte vi till vällingby på lunchen där vissa köpte donuts, medans jag och Daniela unnade oss en varsin 50cl cocacola.

När vi hade slutat begedde jag mig till centrum där jag mötte Emma, så stack vi till gymmet. Vi körde 15 minuter löpband, benpress, lite "vadpress", några sets för armarna och såklart en massa magövningar! Efter det körde vi några cirkelträningsövningar och stretchade ordentligt. Man känner sig riktigt duktig efteråt, och motivationen stiger extra när man känner att man faktiskt har fått lite fastare mage med lite hårdare muskler, och att biceps är lite mer markerad. Fortsätter jag såhär och med lite solariumbesök emellanåt så kanske jag blir riktigt snygg till sommaren!

Jag har faktiskt varit duktig och pluggat lite till provet ikväll också, då slipper jag göra så jättemycket i helgen. Men lite måste jag nog, tyvärr...
Annars har jag nog ingenting planerat. Fast jag vill jättegärna köpa nya toppar/t-shirts och massor med örhängen. Hoppashoppas att jag får något av det gjort den här gången. Måste pallra mig iväg någon dag iallafall.

Hoppas att ni får bästaste helgen. :)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Micmic

okej..

haha, jag ska trycka ner díg till jordens kärna xD

Visst, vi kan leka någon dag!

2009-01-24 @ 09:52:06
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: Micmic

mohaha ;P

2009-01-24 @ 17:27:32
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: Micmic

:( R.I.P Angel<3

jaa, men det var fett läskigt xD Förlåt att jag inte ringde men vi kom hem sen och sen plugga jag lite. Ska äta snart också.

2009-01-25 @ 17:58:37
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: micmic

Det låter jättebra :D:D

2009-01-25 @ 20:57:19
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0