Heeeyo!

Mina mål för år 2009:

1.
Stressa mindre
2. Planera min tid bättre
3. Ta tid att njuta mer av livet
4. Få en bättre självkänsla
5. Vara mer social
6. Lägga ner mer tid på mina vänner
7. Skratta mer, gråta mindre
8. Lyssna på massor med bra ny musik
9. Lära känna massa nytt folk
10. Ta saker och ting med ro, och inte jaga efter saker utan låta det komma naturligt
11. Uppskatta det jag har
13. Ta åtminståne en rolig resa (håller tummarna!)
14. Få tillbaka min naturliga hårfärg utan att behöva avfärga eller något
15. BÖRJA GYMMA!!!

Det finns säkert massvis med fler punkter som jag vill förbättra/förändra under detta år, men 15 är en rätt bra siffra. ;) För tillfället så känns punkt 1 och 2 viktigast så inte skolan blir en sådan pärs även denna termin. Punkt 15 är också väldigt viktig eftersom att jag långsamt förvandlas till en degig soffpotatis, och det vill jag inte vara. ^^

Hoppas ni njuter av den sista ledigheten. :)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra marie! vi gymmar tillsammans! ;)

2009-01-06 @ 16:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0