Hmhm.

Hallååååå!

Hur är allt? Med mig är det bra, men jag känner mig så himla sysslolös! Har i princip inte rört mig utanför dörren den här helgen. Skulle till centrum egentligen, men vädret var för deprimerande. x)
Så jag blev liggandes i sängen, käkade nudlar och kollade på dumburken. Det är rätt skönt det med, men jag hade verkligen velat få some shopping done.
Det här året ska jag ha:
- Pastellfärgade toppar
- Vita stuprör
- Massa fina klänningar
- Örhängen, and loads of'em!
- Långa halsband

And things money can't buy, men ibland kan de ju det iallafall^^:
- Riktigt snygg solbränna
- Långt hår, gärna till midjan
- Abs, armmuskler och lårmuskler

Snart ska jag nog göra mig ett par chokladmackor, hur har eran helg varit? :)

Puss och kram!



Jag med fröken fräken! <3



Emma och jag igårkväll. ^^

Kommentarer
Postat av: susan

Ha en trevlig söndagskväll :)

2009-01-18 @ 22:23:49
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0