Irritationsmoment.

Hej!

Gissa vad jag blev irriterad när jag satt på tunnelbanan hem från skolan. I "kupén" bredvid den jag satt, satt det några tjejer som kanske gick i åttan eller något.
När ett tåg åkte förbi så säger en av dem;

- Hahahahah kolla, en kines!! (det var en liten asiatisk pojke)

Alla började skratta och peka finger. När vi senare åker förbi samma tåg så pekar pojken finger tillbaka. Då säger någon av dem;

- Kinesen pekar finger!

Och en annan säger;
- Asså jag hatar kineser!

Då hennes kompis säger;
- Äru rasist eller?!

Då svarar hon;
- Neeej, jag är ju inte ens svensk!


HUR DUM FÅR MAN VARA!? Usch, så arg jag blir. Hon borde stängas in i ett litet rum och släppas ut när hon har fått lite vett i skallen.
Neaj, nu ska jag fortsätta se på top model!

Kommentarer
Postat av: Emma

hur lyckad får man vara? ^^

2009-01-13 @ 21:47:58
Postat av: Anonym

palla. störda barn..

2009-01-13 @ 22:14:25
Postat av: Nadja

palla! störda barn..

2009-01-13 @ 22:14:58
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: JULIA

USCH :S

2009-01-16 @ 18:26:42
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0