Sista lovdagen.

Hej!

Hoppas allt är bra med er. Med mig är det bra, fast lite nedstämd för att lovet närmar sig slutet. Imorgon börjar jag i skolan igen, efter att inte ha varit där på över fem veckor! Gud vad jag kommer sitta och längta tillbaka till alla gosiga hundar och mysiga promenader på dagiset och den härliga ledigheten när jag sitter och halvsover i skolbänken...Usch. Men jag får träffa mina underbara kompisar som jag faktiskt inte har sett på hela den här tiden, så det blir ju förståss superkul!

Dagen spenderades en bit i centrum med mamma. Vi åt kycklingfilé på Café DiCorno som har suuupergod mat (oftast^^) och sedan kollade vi lite i affärer. Jag uppmanade mamma att köpa en skjorta till sig själv som var nedsatt med halva priset på Cubus, och flörtade även till mig 3 par spetstrosor från Gina Tricot som jag har hört är såååå sköna, so you better be right! ;)

Det har varit sjukt fint väder idag. Någon centimeter snö och sol, me like! Om det ska vara så ska det, och ska det inte vara vinter på riktigt så kan det lika gärna bli vår.



En rätt hyfsad bild som jag tog i förmiddags när vi gick till centrum. At least I like it. :)

O justja, det verkar som om gymmandet börjar komma närmre och närmre. Jag har iallafall två kompisar som är väldigt på det förslaget. Jag har hittat att man kan träna (gym, gruppträning och bad) för 1200:- för 6 månader, på massa olika hallar i stockholm! Så nu är det bara pengarna som fattas, sen så jävlar ska jag göra mig redo för beach 09 som Emma brukar säga.^^ Då ska jag ha abs!

Ha en superbra kväll.

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: micmic

Det kostar 1300kr för 6 månader. Men det är ingen stor skillnad.

Kan vi köpa kortet när jag har kommit tillbaka? :)

2009-01-08 @ 13:04:21
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0