Söndag.

Hej, wazzap? ;)

Nu har Tyson varit här i över ett dygn, och det har gått riktigt bra. Han trivs som fisken i vattnet med all uppmärksamhet och alla promenader. Han är väldigt intresserad av katterna, tyvärr är det inte ömsesidigt.^^
Lisa verkar t.o.m vara rädd för honom, vilket ju inte är så speciellt bra. Men hon vänjer sig förhoppningsvis, och det är ju trotsallt bara en vecka.

Idag var jag ute en två rundor själv med voffsen, och vid ett så gick jag, mamma och pappa med honom en rätt så lång promenix. Riktigt härligt var det, och Tyson älskar visst att promenera. Vid åtta gick vi ut igen. Så man får röra på sig en del nu, vilket är jättebra!

På tal om att röra på sig, imorgon så ska jag och Emma köpa gymkort! Det ska verkligen bli super, och jag har sett fram emot det ordentligt. :) Vi börjar vårat träningshalvår med ett spinningpass halv 6, och efter det ska vi relaxa lite i hallens bubbelpool. Det är superhärligt när man har varit och spinnat. :)
Så direkt efter skolan blir det att skynda sig till hallen och byta om lite snabbt. Jag kommer nog vara helt slut om jag är igång från 7 på morgonen och inte kommer hem förens kanske 8 på kvällen. Då vet jag en certain someone som kommer sova som en stock. ^^
Vad har du gjort den här helgen? :)

Hoppas ni får en bra vecka med så lite läxor och prov som möjligt, det är då livet är som bäst! ;D

Puss och kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0