Söndag.

Hej!

3 dagar ledighet kvar efter denna dagen. Det är blandade känslor att börja igen, men det ska bli kul att träffa mina babes igen. Jag ska lära mig av mina misstag på ht och vara mer organiserad och laid back denna termin. Lyckas jag med detta ska nog allt gå vägen förhoppningsvis, med lite vilja och stöd från underbara människor. :)

Ikväll skulle jag egentligen gjort en sak, men jag förstod att det var lika bra att strunta i det. Skulle jag ha gjort det skulle jag bara vara det svarta fåret och bli...oglad. Och jag har ingen lust med det. Så jag tar det chill hemma istället. Just nu bloggar jag, surfar runt och har "You, me and Dupree" på i bakgrunden. Jag har inte koncentrerat mig så mycket på den to be honest. ^^

Jag har en väldig lust till att åka in och fika i stan snart eller något, iallafall innan lovet tar slut. Då kan man passa på och kolla om det finns någon rea kvar, jag är såååååå sugen på att fräscha upp garderoben lite. Någon ny klänning skulle faktiskt sitta mycket fint, likaså en rolling stones t-shirt. Ännu har jag inte hittat någon som passar min smak och budget men det borde väl inte vara helt omöjligt. Menmen, jag hoppas att resten av mina värdefulla ledighetsdagar inte går helt till spillo med att gå upp klockan ett, slöa i mjukiskläder och sitta uppe och geeka framför datorn tills klockan är över 3 på natten. Nej, jag vill UT och göra saker och ha roligt! :D

PUSS OCH KRAM!

Kommentarer
Postat av: JULIA

jag vill gärna vara med och göra något roligt! Om du kan/har lust kanske vi kan hitt på nåt på ons? hör av dig if you want to :) (inte till mobilen)

2009-01-05 @ 17:48:59
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: maja

ah, jag har oxå lust att göra nått. Får jag hänga på? :) puss

2009-01-05 @ 23:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0