Tredje januari.

Hej hallå, hur var erat nyår?

Mitt var väldigt relaxed och mysigt kul, till skillnad från förra året som blev kaaaatastrooof! Det började med att jag, Nadja, Maja och Mic åt mat hemma hos Nadja. Vi alla hade handlat från sushibaren (yakitori, heeellooo!) och Nadja hade gjort supergoda (non-alkoholic, åtminståne första^^) drinkar åt oss. :)
Senare kom Anna och då började hon och Nadja jämföra sina systemkameror och ta massa kort på mig och Mic när vi dansade runt. ^^

Tolvslaget firades uppe hos Anna med Herrljungas magnum-cider, och inte långt efter gick vi alla (förutom Anna tyvärr :/) ner till mig där vi snackade, lyssnade på musik, drack lite och åt chips och godis. Självklart blev det en omgång "jag har aldrig" som jag inte riktigt fattar varför vi måste göra, eftersom vi vet pretty much allt om varandra vid det här laget. :P Det var iallafall trevligt, och jag tycker själv att det blev riktigt lyckat! :)

Dagen efter var jag heeelt slutkörd! Min bror Johan hade sovit hos oss (päronen var på landet) så vid ett började vi kolla på Vänner-marathonet som hade börjat redan klockan 5 över 9. Bror min drog där vid 5, men jag fortsatte kolla på Vänner tills det slutade vid halv 7. Efter det så gick Corpse Bride, ni vet den med Johnny Depp? Den kollade jag också på iallafall. :)

Nu är klockan över 00, så det betyder att big bro Christian fyller 29 år! :D Grattiiiis <3

Smell ya later.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0