Ujujuj!

Tjoho!

Igårkväll var jag, Nadja och Julia hemma hos Emma. Det var kul, vi hade let's dance på i bakgrunden och skrattade och fotade med Nadjas systemkamera. :)

Idag har jag massvis med träningsvärk, så mestadels av tiden har bestått av att ligga i sängen och mysa med Lisa och titta på tv. Sedan avvarade jag 10 minuter till min nyhetsläxa också. Till middag blev det hemgjord pizza med salami, lufttorkad skinka, paprika, fetaost, ost, tomat och basilika. :) Mumsens!

Emma har gäster ikväll, så hon har hotat med att komma förbi mig ett tag. ^^ Haha. Imorgon vill jag gå till centrum och handla kläder.
Kanske själv, kanske med någon annan. Time will show eventually. ;)

Have a lovely evening. :)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Nadja

åh, gärna följt med dig till centrum! då hade jag haft något inbokat, och inte behövt bli medtvingad på släktkalas.. x(

2009-01-18 @ 13:30:53
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0