What a day!

Hallöj!

Vilken dag det har varit alltså! Jag blev jättepeppad för att vi skulle ha trampets på idrotten idag, och det resulterade nog i att jag tog i en aning för mycket...

1.) Marie gör en lång-kullerbytta och far rakt in i väggen! (Som tur satt Daniela där, och dessutom fanns det en tjockmatta som sköld)

2.) Marie försöker sig på någon annan konstig övning och snärtar nacken. Det blir suddigt framför ögonen och hon blir om inte mer slow och borta än vanligt.

3.) Marie ska göra en volt. Hon känner att hon kan det och klarar det, faktiskt nästan ett & ett halvt varv enligt vissa åskådare. MEN, hon lyckas på något vis knäa/sparka sig själv hårt  på insidan av ena låret och lyckas dessutom landa på huvudet.

1+2+3= Maries reaktionsförmåga, syn, hörsel m.m.m.m.m.m. är inte på topp. Det gör ont i huvudet. Malvina saves the day med att ge Marie en alvedon!

Ja herregud, ibland undrar jag hur jag lyckas... x)
Jonathan har varit jävlig mot allt och alla idag. Speciellt mot stackars Jossan som han HELA tiden retar, och Anna som han låtsas kidnappa genom att slänga upp henne på axeln och springa iväg med stackaren. Mig har han också retat. S U C K.
Men vad gör man. ;)

Efter skolan gymmade jag, Emma och Mic. Det var jätteskönt! Tränade ju faktiskt senast i fredags...! :O På fredag ska jag och Emma sola solarium och sedan ska vi gymma mer. Får se om vi får någon trevlig människa som gör oss sällskap. :)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: JULIA

hahah biffi, du får va rädd om dig :p <3

2009-01-30 @ 16:52:24
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: JULIA

s: jaa :D men vet du, jag skrev fel så jag är visst hemma on your b-day :D :p

2009-01-31 @ 23:09:48
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0