Workout time!

Hallihallå!

Låååång dag idag. Gick hemifrån 10 i 7 och kom hem kvart över fem. Jag fick träffa vår nya idrottslärare idag också, han verkar jättebra. :)

Nu har jag precis käkat lite jordgubbsfil, sedan ska jag ta med mig en energydrink to go. Jag och Emma ska gå och köra bodypump! Vi började i måndags med spinning, och nu är vi i full gång. :) Det känns härligt. På fredag ska vi antagligen sola solarium och träna på gymmet.
Och träningskläderna för idag är på. Jag måste se rätt löjlig ut med ; svarta tights och svarta strumpor, svart linne, svart hårband och snetofs. Sedan åker adidasdojserna på också. Men strunt samma, jag får se löjlig ut för det är jävligt bekvämt. :D

Senare kanske jag lägger upp lite bilder, om jag får några tagna. Emma kanske får bli mitt offer? Annars har vi ju tre söta lurvisar hemma som är väldigt fotogeniska. ;)

Ojuste, tänkte bara fråga er (eller dig, eller ingen xD) en sak.
Hur får man bort svart färg ur brunt hår på bästa sätt, helst utan att behöva färga?

That's all for now, vi kanske hörs sen när jag kommer hem från träningen.

Chäääärlek.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Nadja

det beror på om det är permanent färg eller toning. Håret blir solblekt i vilket fall sen i sommar, men om du har toning brukar det blekas ur efter ett tag.. :o typ 40 tvättar eller så. Är det permanent färg så är jag ledsen för din skull marie... Inte för att det är något fel på din hårfärg alltså, du passar i svart hår! Men asså, då är det ju meningen att håret ska växa ut, och det kommer alltså att ta ett tag att få tillbaka den bruna färgen. Om du nu inte färgar hela håret såklart.

2009-01-14 @ 19:03:20
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Nadja

haha, egentligen borde jag inte få ge ut "råd" om hår - mitt eget ser ju ut som en enda röra xD men varsågod! :D

hihi, tack! ^^

2009-01-15 @ 08:51:11
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0