Gröna Lund!











1; Pipan och jag goes blowfish!

2; Maja och jag i Katapulten! :D

3; Mic i Tekopparna. :)

4; Anna och jag i....ELEFANTERNAAAA! ;D

5; Maja vann en jätteplopp (med mig som spelsällskap) och några minuter senare vann Mic en jättekexchoklad! :D (Jag säger bara; 43!!!)

6; Strike a pose! Nadja och Julia i Rock Jet. :)

7; Urgullig bild på Mic!!! :D

8; Tobbe The Wizard (Tobbe Trollkarl, dhaa!) som hade en föreställning dagen till ära. Fastän det var riktat åt minstingar kunde jag inte låta bli att bli smått road av tokigheterna han hade för sig. ^^


Någon som saknar en specifik bild? Säg till, så åker den upp! :)

Puss och kraaam!

Kommentarer
Postat av: maja

yey :D

2009-07-04 @ 10:24:57
Postat av: JULIA

vackert!

2009-07-04 @ 19:12:53
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0