Marie loves summersale!

He-yooo!

Hur är läget? Med mig är det bara fint, har haft en lugn och skön dag. Imorgon så ska jag följa med Emma till hennes landställe där en plan är att vi ska bada i det fina havet där. :) Hoppas vädret håller vad de lovar med sin strålande sol och 23 grader!
Även fast jag bara har tagit det lungt, så har en tur till centrum med mamma hunnits med. We all love sale, don't we? ;)




Bild 1: "Broken T-shirt" från BikBok. Ord. pris 249:- rea pris 62:-

Bild 2: Vitt halsband med "blingad" (^^) rosett från Ur&Penn. Ord. pris 98:- rea pris 30:-.


Have a grrrreat day!


Kommentarer
Postat av: micmic

japp, det ska hon ;P

Jag ser att du köpte den där tröjan!

2009-07-23 @ 15:34:37
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0