Wooh.

Hej, hur är läget? :)

Det blir väldigt glest med inlägg här i bloggen. Anledningen till detta är väl att jag helt enkelt inte orkar göra någonting längre. Det beror sannolikt på att mina mat- och sovvanor inte är riktigt stabila just nu. Både sömn och mat har inte varit så prioriterade som de borde vara, så just därför har jag inte orkat hitta på roliga saker som jag har planerat att göra, vilket får mig att känna mig väldigt tråkig. Jag måste få ordning på det här bums!

Men ikväll ska jag iallafall träffa Julia, Maja och Nadja. Vi ska ha filmkväll hemma hos Maja, vilket enligt Nadja skulle innefatta massa godis och filmer. Låter trevligt! Men för hälsans bästa så ska jag kanske hålla mig borta från godiset och köra på läsk och kanske någon frukt eller så. Haha, läsk är ju suuuuuupernyttigt! ;D Men sen så vill jag säkert ha godis när jag ser att de andra köper massa snask...Aja, det kanske går att avstå. ^^

Igår grillade vi grillspett hemma, med fläskfilé, chorizokorv och röd+grön paprika! Detta åts med pommesfrittes och en god sallad. Ville berätta detta för att det är ett enkelt och jäääkligt bra mattips! Vill också passa på med ett salladstips - skär i lite honungsmelon eller typ nät/galiamelon i salladen så blir den superfräsch och smarrig. :)

Hoppas att ni alla får en fin dag! :)





Siggebus för några dagar sedan. Han sover verkligen såhär! ^^

Kommentarer
Postat av: mi

haha, japp ;P

2009-07-12 @ 20:48:33
Postat av: Gabriella

Vilken jättefin blogg du har!

2009-07-12 @ 22:27:10
URL: http://forcornelia.blogg.se/
Postat av: Gabriella

svar: Nämen tack, vad gullig du är! Nej, min kompis som är jätteduktig på att göra designer har gjort den, men jag har önskat och bestämt och så. Alltid något, eller hur? ;)



Hoppas att du har haft en bra dag, kram!

2009-07-13 @ 00:36:25
URL: http://forcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0