Woohoo!

Hej, hur mås det? :)

Med mig är det väl relativt bra, kan dock inte rå för att jag är lite småsur pga att vädret aldrig vill vända den vackra sidan till. Längtar så efter att det ska bli badvänligt och så... :O Bland det bästa som finns att göra under sommaren är ju att bara ligga och lapa sol på en strand eller en klippa och bara kasta sig i havet/sjön när man blir lite för varm. Äta glass, grilla och äta ute, ha picknick... Sedan har man ju inte tid med sådant så om vädret bara kunde ge mig minst en himlans vecka så vi får njuta lite av den här sommaren! :O

Igår åkte Patrik, min storebror, till lumpen! Jag vet inte hur ofta han har permis men han ska iallafall ha tjänstgöring i Enköping i 11 månader! Det ska bli skönt att ha lite lugn och ro här. ^.^

Idag ska jag kanske,kanske dra mig ner till centrum och köpa gräddfil och dippmix. Jag vet att det är onödigt och fettigt med chips, men de var så billiga på IKEA där jag var igår... Så låt mig göra det bästa av situationen så ska jag försöka skärpa mig sedan. x)

I am so friiiiking tired. Vitaminbrist? Probably.  xP Måste dessutom lägga mig tidigare på kvällen/natten...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: micmic

haha, bra tänkt där marie ;P Snart öppnar jag min verkstad!

åå, skulle vi inte fira att din bror åkte???!!!!

FEEEESSSSTTTT :D

2009-07-28 @ 14:19:44
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: DANNI FTW!

hurru, vi har massor att göra nu när jag kommer hem! :D

sheeeebbab in da town jao 8D

åka ut till ditt lanställe o bada o sola o bara ha det bäst!

och så ska vi ha picknick! :D

m'kay? ;D

2009-07-28 @ 19:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0