Sunny days.

Hej hallå, svennebananer och alla andra! :D
How'ya liking tha sun? :) Själv trivs jag som fisken, och jag har blivit riktigt brun! Har dock bränt mig ganska ordentligt på ryggen, men det är bara att härda ut. Ska man bli fin så får man lida pin, som man brukar säga. ;) Idag har jag spenderat dagen med mami. Vi cyklade till flatenbadet där vi solade, badade, åt lunch och fikade i ungefär 4 timmar. Och duktiga som vi är cyklade vi dit och hem, vilket tog cirka 30 min per sträcka. Det var jobbigt, men det känns skönt att få motion.

Here's sum pix from yesterdays day at the beach! :D







1: Utsikten från den ena badbryggan. :)

2: Anna tittar ut mot vattnet med systemkameran i högsta hugg! ;)

3: Haha Emma, kallt? xD

4: Emma och jag, precis innan dagens första riktiga dopp! Kallt, men det blev skönare ju längre man var i.

Med oss på dagen hade vi även Nadja och Emmas Gustav. Dock så var Gustav fotograf med min kamera på bryggan där Nadja tyvärr inte var närvarande, så det är anledningen för bristande bilder på dem.. :(
Nadja däremot, har lagt upp jättefina bilder från dagen som är tagna med hennes proffsiga systemkamera, check'em out!

Snart blir det chill hos Anna med henne, Mic, Emma och Nadja. :)

Kiss and hug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0