Anna. :)

Hejsansvejsan!

Anna har börjat klaga på att jag uppdaterar bloggen alldeles för sällan, men jag vet ju inte vad jag ska blogga om! Då kom Anna på den smarta ideen om att skriva ett inlägg om henne. ^^

Anna är en till sommaren 17 årig liten flicka som jag har känt sedan jag var ungefär 1½ år gammal, vi träffades alltså på dagis. Vi har hela tiden gått i samma klass, och hamnade till och med i samma gymnasieklass, det ni! ;) Hon bor väldigt nära mig också så det är toppenb! Hon har en söt liten boxerhund vid namn Jizor "Grizor" och en missekisse vid namn Mimmi. Anna har en väldigt snuskig humor, och hon skäms inte för att skrika könsord på offentliga platser, inte någon annanstans heller för den delen. Hon tycker att den bästa uppfinningen är pannkakor, och hon tycker om att titta på NCIS och The Mentalist, men även Desperate Housewifes och andra skojsiga program. Hon tycker också om Scrubs, men inte lika mycket som mig själv förståss. ;) Hon tycker även om att baka, och spred vidare kärleken av Götas sockerkaka till oss andra. Hon älskar antagligen mig mest, men efter det kommer nog hennes pöjke Zeus som hon har varit tillsammans med i över ett år! :O I sommar gifter de sig, och Anna väntar deras tvillingar, grattis! ;) (moahahah!) Anna hatar lakrits, vilket innebär att hon är en smula galen. ^^  Men hon gillar kakor och sådant, och hon tycker inte om att spendera helgerna i flen. Fast att det finns en studsmatta alldeles nära! :O Hon lärde mig hur man gör fattiga riddare, och det var hos henne jag åt det första gången. :) Gottgottgott!

Anyways, hon är en av mina bästa vänner och jag älskar henne väldigt mycket! :) <3




haha, muppbild från flen! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

hahah, över två åt faktist!! De var nog ditt bästa inlägg någonsin! NU kommer du få miljoner av läsare! :D Men sedan kommer dom se bilden och bli rädda, så kommer dom aldrig våga besöka din blogg igen..

2009-03-13 @ 22:01:04
Postat av: josefin

haha naww..annapanna <3

2009-03-19 @ 17:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0