Daddy-O's birthday!

"Hejsan hoppsan, lillebror!"

Hur har er dag varit? :) Min har varit rolig, fastän att vi fick börja 40 minuter tidigare än vanligt, och sluta nästan en timme senare. Det var elevrådsdag i skolan, och det innebar att elevrådet hade ordnat en dag med massor med roliga aktiviteter för oss. Vi tävlade klassvis, och allt som allt kom min klass trea, vilket är helt okej ändå. :) Klassen som vann, vann en biobiljett var, vilket inte hade varit så dumt. Menmen, vi hade iallafall roligt. Bl.a. så hade vi pannkaksätartävling där jag bestämde mig för att vara med. Man var fyra från klassen och skulle en i taget äta en pannkaka, sedan skulle nästa osv. När den sista hade ätit upp sin femte pannkaka så vann det laget. Tyvärr så vann inte vi där, men det var kul, gott, och kväljande. x)

Anyways, idag så fyller min käre fader år, så imorse fick han en toblerone, en anthonberg marsipan samt en Janis Joplin CD. :)

GRATTIS, GRATTIS PAPI DEAR!


Glada papi på sin födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0