El día de las mujeres!

Jag grattar er alla kvinnor idag på vår fina lilla dag. :) Ärligt talat hade jag antagligen inte haft någon minsta aning om att det var den dagen idag, om inte mamma hade läst det i morgontidningen. :P Har ni blivit behandlade som drottningar idag då? I sure haven't. Eller visst, pappa byggde upp byrån åt mig, så det var väl snällt... ^^ Men sedan drog jag bort hyllorna från min garderob, slängde ut ALLA mina kläder på sängen, hängde upp allt som skulle hängas upp och fyllde byråns lådor med övriga kläder. Puh! Jag var riktigt irriterad medan arbetet var igång. x) Mamma som sa att vi skulle gå till centrum, men näej då det hann vi förståss inte med. x) Jag som vill ha/behöver nya kläder och ny foundation...Suck! Man hinner ju inte med sådant i veckorna med skola och läxor, träning och långa restider. O well, då sparar jag pengar då, I guess... Men nästa vecka MÅSTE jag faktiskt ned till centrum eller in till staden, pappa fyller ju faktiskt år nästa tisdag. Någon som har ett bra presenttips till en gammal man? ^^

Resten av kvällen så ska jag försöka läsa iallafall 40 sidor i "A million little pieces" som jag läser till Engelska A, och kanske kolla på Beck. Och dricka cola förståss!
Hoppas er kvinnodag har vart mer givande än min!



Hugs and kisses to all women out there! Peace out!

Kommentarer
Postat av: Nadja

... fast det heter väl la dia? ;)

2009-03-11 @ 14:19:33
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: JULIA

HAHA vet du? jag tänkte på dig när jag skrev rubriken xD

2009-03-11 @ 18:52:03
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: JULIA

HAHA vet du? jag tänkte på dig när jag skrev rubriken xD

2009-03-11 @ 18:52:03
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: Nadja

sv: haha eller hur.. ^^ x) snarare miss ig i spanska, jag har egentligen ingen talan när det kommer till sånt här ^^

2009-03-12 @ 16:43:09
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0