La día de...moi!

Shosan!

Hur är det med er, denna kyliga vårdag? Ja, jag kallar det vårdag, för solen sken och snödropparna har ju ploppat upp. Dessutom så var det friskt och härligt ute idag. :)

Vad är speciellt med denna dag då? Det första jag tror att ni tänker på när jag frågar det är....
VÅFFELDAGEN!
Men våfflan har en konkurrent om denna dag, det är även Marie Bebådelsedag aka MIN NAMNSDAG! Självklart tror jag att varenda kotte tycker att våfflan är viktigare... men det känns kul att ha en dag att få känna sig lite småspeciell på. :) Ikväll så ska mamsi iallafall göra lite våfflor till kaffet (jag dricker inte kaffe, men äter förståss våfflor ändå^^) så det ska bli smaskismaskens! :D

Om mindre än en timme så ska jag möta upp Mic, Emma och en tio minuter senare så möter vi Nadja i hallen, för då blir det nämligen body pump för hela slanten. Jag är taggad till max! Måste bara bestämma vad jag ska träna i idag... Hm, mina träningsshorts är ju inte rena... O well, jag får sisiose. (:

Hoppas ni får äta massa smaskiga våfflisar idag! :) <3




Fåren på min fina skola har fått lamm! Här är en av dem, och är den inte underbar så säg!? Tydligen ska det finnas 10 stycken men jag har bara sett två... Det blir riktigt baby boom på skolan, då skäggagamerna ska ha babys och även korparna snart, och korphannen är riktigt jävla kaxig just nu. Småfåglarna i regnskogen är inte sämre dem och har fått små pippisar som ser ut som små ekollon. Adorable!


Kommentarer
Postat av: Annapanna!

Majsormarna ska också ha bebisar ju! :)

2009-03-25 @ 22:16:33
Postat av: Nadja

Grattis på namnsdagen, igen! :D



haha men marie, inget kaffe - inga våfflor ;) det vet du väl!

2009-03-25 @ 22:34:14
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: micmic

okej, det är ju bra!

Haha nawww, va söt!! Vad heter den?!

2009-03-26 @ 10:51:48
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: micmic

det låter skitbra :D

2009-03-27 @ 13:22:07
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: micmic

mår du bra? hörde att du blivit drabbad av UVI :/

2009-03-27 @ 18:22:12
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0