Live and directly from Spånga Gymnasium!

Tjoflöjtan!

Läget med er denna kyliga tisdag? Med mig är det bra... Eller ja, man är ju i skolan, och det är ju inte direkt det roligaste men det gäller att se det positiva med saker och ting så blir allt genast så mycket roligare. Vi har just  nu kretslopp i datasalen, men alla gör lite som de vill. Vi är främst här för att få arbeta med vårt väderprojekt och jag har faktiskt kollat liiitegrann. (a) Jag har egentligen inget specifikt som jag vill dela med mig av, utan kände bara att jag var tvungen att testa att blogga från min (o)kära skola. Idag slutar jag så tidigt som 20 i 2, så jag lär vara hemma innan klockan 3! Då ska jag försöka plugga brott och straff inför samhällsprovet, så att jag slipper plugga massa på lovet. Sedan ska jag kanske läsa igenom mental hälsa och stress-häftet igen inför provet nästa vecka... Matten får jag ta tag i imorgon tror jag nog. Nu berättade Daniela att det blir grillade kycklingklubbor med ris och varm currysås... Rätt gott, det är bara synd att jag inte tycker om att äta direkt från kroppsdelar. :P Menmen, nu måste jag käka eftersom jag inte fick i mig någon frukost imorse. Synd bara att vi har en dum samhällslektion innan lunch... JAG HÅLLER PÅ ATT DÖ. Idag måste jag typ ändå bara sitta och lyssna på folk som ska ha sina jäkla nyhetsredovisningar. Tur att man redan har gjort sin, så det slipper jag tänka på. Nu hade det bannemej suttit fint med lite läsk... Jäklar, vilket svamlande inlägg detta blev, hoppas ni förstår min grammatik men jag tror nog att jag är för hungrig och snurrig i bollen för att skriva fint. ^^ Nu slutar vi säger vår "kära" lärare, medan han tar närvaro, så det är dags att stänga av och bege sig mot djurhuset där nästa lektion är.
Hoppas ni får en fin dag, allihopa och ta hand om er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0