Monday.

Tjoflöjt!

Hur har er dag varit? Min har faktiskt varit riktigt bra, förutom att jag och Jonathan gjorde en "boobie-smash" så hårt så att jag flög ner på golvet och typ bröt rumpan. ^^
Men idag har vi iallafall haft sex och samlevnadsdag hela dagen, så inga lektioner för oss! :D Antagligen en av anledningarna till att det har vart en sådan bra dag. Vi hade först en föreläsning i en och en halv timme som var väldigt intressant, föreläsaren snackade verkligen till oss på vår nivå. Sedan delades vi upp i mindre tjej och killgrupper och fick snacka med någon från RFSU. Vi gjorde massa övningar och diskuterade olika ämnen, det var riktigt intressant faktiskt! Och av RFSU fick vi såklart en varsin kondom, eller som de kallade dem på paketen; mys-gummi, bazz-hatt, knullgummi och massa knasiga namn.^^
Sedan fick vi också dansa sällskapsdans, vilket var både roligt och...uncomfortable. Speciellt när man får dansa med någon snubbe med värsta handsvetten. EUW. :P Men man passade ju på att dansa med någon av tjejerna såklart. ;)

Efter denna annorlunda dag, mötte jag upp Emma och sedan bar det iväg till gymmet. :)

Hoppas ni får en bra kväll, och missa inte "Project Runway" klockan 22:00 på TV3!

Kommentarer
Postat av: micmic

Du får se på onsdag om vi tränar ;P

2009-03-16 @ 21:04:54
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0