Oh shit.

Hejsan hoppsan!

Idag var det verkligen pest och pina att gå upp. Jag var sååå trött imorse fast att jag inte behövde gå upp förens 20 i 8. Som tur var hade vi bara kretslopp och samhälle idag (min grupp har ingen engelska varannan tisdag) och fick därför sluta redan klockan 12! :D Då åkte jag hem, köpte med mig BK-mat som jag åt framför teven. Sedan läste jag i min engelskabok - A million little pieces - som är en självbiografi av James Frey. Han skriver om sitt alkohol- och drogmissbruk och beskriver allt som händer på rehab centret som han har hamnat på; vilka han möter, vad som händer med mera. Änsålänge har jag bara kommit hundra sidor (av 500 sidor möjliga, yieks!) men so far so good. Ska försöka att läsa minst 50 sidor varje dag, fast helst fler. ^^ Sedan har jag sovit en del och haft en mängd av konstiga drömmar som inte går ihop någonstans, haha. Men det är väl ändå typiskt drömmar?

Igår var vi och tränade på gymmet igen, och påväg dit med Emma så lyssnade vi till ett par melodifestivallåtar som hon har fixat till sin iPod. Självklart fick jag höra mina två favoriter;
Baby Goodbye - EMD och Hope and Glory - Måns "Mums" Zelmerlöw. Jag hoppas verkligen att båda de låtarna går långt i finalen! :) Vem hoppas ni på i andra chansen nu på lördag? Själv gissar jag på Sarah Dawn Finer.

Resten av kvällen ska bestå av chill, possible läsning och lite teve. Jag hatar "Den rätte för Rosing" men självklart kan jag inte låta bli att titta på det. x) Det finns så många olika personligheter så man nästan kan tro att det är förutbestämt innan de började spela in vilka som skulle vara med. Den yngsta killen är 19 år (Linda Rosing är ju förfasen typ 34!!!) medans den äldsta var 44 år. Han är den jag mest stör mig på, han pratar med en konstig accent (inget personligt) och så tror han typ att han är Mr. Romance. x) Gosh, en insmörjd smörare fylld med smör. ^^

Nu blir det The Simpsons!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0