Onsdelionsdag!

Hejhallå!

Läget med er? :) Med mig är det finfint, började kvart i 12 idag eftersom att de två första lektionerna var inställda. Så en dag där man slutar 5 över halv 4 blev plötsligt inte så lång. :D Förövrigt har det inte hänt så mycket idag, förutom att Christian, Linda, Maximus och Tyson kom förbi och åt middag, men främst för att Linda skulle kirra mitt och mammas hår. :)
Sedan blev det som så att Tyson ska stanna kvar hos oss tills lördag, vilket blir mycket mysigt! :D

På fredag så blir det tjejmiddag hos min käre vän Nadja, vilket jag ser fram emot jättemycket! Det är inte ofta alla tjejerna är samlade samtidigt. :) Hoppas att min söting Jelena kommer, för nu var det allt för längesedan sen sist!
På lördag kommer det lite folk hem till oss eftersom pappa fyllde år i veckan och min (monster) bror fyller år då. Då ska jag och mamma nog slänga ihop lite pastasallad, panacotta och så ska vi väl göra eller köpa prinsesstårta som är pappas favorit. :) Så det kommer nog bli en rolig helg tror jag! Fast på söndag måste jag nog tyvärr plugga, jag har nämligen inte pluggat någonting alls denna vecka, så jag måste få lite gjort då.

Nu sitter jag och lyssnar på musik, och ska göra det kanske i 20 minuter innan jag stänger av datorn och fortsätter mot sängen och Scrubs x2 som väntar på tv6 klockan 23:40. :)

Puss och kram, kära vänner!

Kommentarer
Postat av: micmic

MÅTSTE få se ditt hår :D

Jag träffade jelle igår!

2009-03-19 @ 12:41:18
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: micmic

weeii :D Jag hann inte fråga henne men jag hoppas också på att hon kommer!

2009-03-19 @ 18:25:46
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: Nadja

wah, längtar tills jag får se ditt hår!! :D

jelena kommer inte, tyvärr, fredag du vet... :/ spökröst och det är ditt fel, ditt feeeeel!



haha nerå. ^^

2009-03-19 @ 19:04:09
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Nadja

hahah har du sett sagan om ändringen 2 förresten?? XD

2009-03-19 @ 19:04:52
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0