Tittut!

Oh gud, jag borde verkligen sova nu. Klockan är kvart över 3 på natten och jag sitter uppe som en annan tönt och hålls vaken av en emo på msn...Hahah. ^^ Vill ni veta vad han äter, gott folk?
Müsli med sirap och strössel och ett glas mjölk!!!

VISST LÅTER DET SKABBIGT!?
Man blir ju faktiskt lite småäcklad här. ^^ Usch! Inatt har jag lyssnat på massa bra musik, och har återupptäckt (hör och häpna!) Fattaru. Av alla band så återupptäcker jag Fattaru. xD Inte klokt, men "Första femman" börjar bli en liten favorit på iTunes här, hehe.

Vad tyckte vi om andra chansen? Jag sa ju att Sarah Dawn Finer skulle gå vidare till finalen, sa jag inte det vava? ;D Haha, men det tyckte jag var bra. Även om jag är lite smått emot ballader i festivalen, så tycker jag att denna låt är riktigt bra! Den växer i mina öron för varje gång jag hör den, vilket förståss är bra. :) Caroline Af Ugglas... Vad ska man säga? Jag tycker hennes låt är grymt tråkig och den sätter sig tyvärr på skallen. Min äldsta bror blev till och med lite smått rädd när han hörde den, haha xD å andra sidan är ju han en riktig mes. ;) Star Pilots gillade han däremot, som jag kallar plagiat-pojkarna. Man har ju liksom hört deras låt innan festivalen ens började...
Tro det eller ej, men jag börjar faktiskt gilla Rigo and the *någonting*s låt, "I got you". Kan tänka mig att det blir en riktig sommarhit!

Idag var jag på bl.a. IKEA där jag fick en ny, fin byrå och lite förvaringslådor i ett slags tyg, så nu ska det bli ordning och reda på Maries kläder! I garderoben ska vi ta bort hyllorna och bara hänga upp typ sweatshirts och klänningar och annat som hänger, och i byrån flyttar vi resten :) Det kommer bli så skönt med ordning tycker jag! :D Imorgon kasserar vi bokhyllan och sedan ska jag försöka mig på att bygga ihop byrån... fast jag måste nog få lite hjälp av farsgubben också. ^^




Schmaaajl! :D

Kommentarer
Postat av: Nadja

haha, fattaru.. xD



seriöst den där pilot-låten låter som en annan låt :o

2009-03-08 @ 12:19:34
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: JULIA

haha dom danskillarna är lärare på danscenter ^^ ena, den snygga, har jag i streetjazz!

2009-03-08 @ 20:11:57
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0