Weekend!

Hej folk!

Härligt med helg va? :) Igår var jag hemma från skolan, eftesom jag hade magont och misstänkt UVI... men med tanke på mina ständiga toabesök, ständig törst och att jag är trött och en smula yr tyder det säkerligen på något helt annat. Den som lever får se!

Igår kväll hade jag hemmakväll med mamsen. Vi satt bänkade framför teven med godis och cocacola respektive vin och öl och tittade på Let's Dance finalen som stod mellan Magnus Samuelsson och Laila Bagge. Vinnaren blev Magnus och både jag och mamsen var nöjda eftersom vi hade röstat två gånger på hemtelefonen. ^^ Men det var faktiskt en mysig kväll, men senare på natten fick jag en enorm lust att hitta på något, men då var det ju för sent för att starta upp något... Så kvart i 2 på natten stängde jag av datormaskinen och tittade på Sanningens Ögonblick. Riktigt idiotiskt program egentligen, splittrar relationer och folk får reda på chockerande sanningar om varandra. Menmen, de som ger sig in i leken får leken tåla, och jag skulle aldrig ställa upp i det där programmet på någon som helst nivå...

Idag var jag i centrum med föräldrarna (inget liv?) och kollade runt. Uppdraget var främst för min del att införskaffa en lagom stor träningsväska, så från Stadium fick jag med mig en perfekt en från Björn Borg (399 kronor) som har plats för både mina träningskläder och skolböcker med en smart design och bra med fack! Jag är riktigt nöjd. :) Dessutom fick jag med mig ett par svarta sneakers från samma butik för endast 199 kronor, dock har de vita skosnören så jag ska nog byta ut dessa till ett par svarta. Sedan måste jag nog ha ett par vita senare när vädret tillåter, skorna är ju ändå riktiga fynd! :)

Till middag blev det goda och mättande enchiladas, och senare är det Expedition Robinson som jag funtar att titta på med lite läsk och lantchips. :) Kanske tittar man på Twiligt i de senare timmarna?

Hoppas ni får en myspys helg, eller en röjarhelg om det ska vara så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0