Yawn!

Usch och fy vad trött jag är! Jag som endå hade sovmorgon och behövde inte gå upp förens klockan 8... Menmen, det har vart en lång vecka, och dessutom så har jag ju gymmat idag... Geez, jag måste nog gå och lägga mig snart. Fast det skulle kännas så fel att gå och lägga sig strax efter 11 på en fredag, jag som brukar vara uppe enda in på småtimmarna... Menmen, då kan jag vakna tidigare imorgon och nyttja dagen. :) Då ska jag bl.a. köpa present åt pappsen, och förhoppningsvis lite shit till mig själv. Har sett massa söta grejer på Gina Tricot som jag är lite småsugen på, hmm... Jag vill gärna ha något nytt och fint att ha på mig nästa lördag, för då blir det ju lite kalas här hemma hos oss för pappa och vårt monster. ^^

Melodifestivalfinalen imorgonkväll, y'all! Alltså, heja heja heja EMD och Mums! Hoppas verkligen att de går bra för dem. Alla kan bubbla på om Caroline Af Ugglas och Agnes men det är killarnas kväll imorgon tycker jag. Ska en tjej vinna så tycker jag nog Sarah... Men å andra sidan är ju det en ballad och jag är inte direkt för ballader i festivalen då det börjar bli lite uttjatat... Annars är det ju en bra låt. Tänk om opera-tjejen skulle vinna? Haha, vad förvånad jag hade blivit då. Men enligt vissa "experter" så skulle hennes låt "La Voix" gå långt i ESC, och vem vet, det kanske den skulle? Hoppas verkligen att den låten som nu vinner the whole shit nu kan visa vad Sverige går för och åtminstone hålla sig på topp tio? Alltså så långt ner som vårt avlånga land har vart på listan de senaste åren är ju bannemej inte helt okej. Men det blir nog en spännande final, och en och en annan röst kommer nog knappas in på luren kan jag nog tänka mig, hehe. ;)
Vilka hejar ni på!?

Hoppas att ni alla får en fantastisk, underbar, rolig, händelserik och mysig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0