Bloggtorka.

Hej, hur är läget?

Med mig kunde det ju ha vart bättre, då halsen ömmar och jag är hostig och hängig. Jag hade nationellt prov i matte idag, liksom alla andra ettagluttare. Hur gick det för er som hade det, var det svårt? Själv så tyckte jag att det var rätt lätt, men det blev en del fel märkte jag efteråt. :P Fast men men... sånt man får leva med. :)

Efter nationella bad jag papi att sjukanmäla mig så jag åkte hem köpte bk-mat och åt den hemma. Sedan sov jag och så har jag slöat mest hela dagen. Skönt. Imorgon skulle jag behöva vara hemma egentligen men på slutet utav dagen har jag muntlig presentation i svenska som jag verkligen inte kan missa. Jag skulle kunna ha haft den på fredag men då ska jag ta ledigt/sjukanmäla mig (jag mår ju som sagt inte något vidare..) så att man kan vila upp sig och hinna i tid tills båten går. Jag, mamma och pappa ska åka på två dygns kryssning till Helsingfors så det ska bli trevligt. :) Har redan fått en beställning från Anna bestående av 1 kg Bassets Winegums. Heja tax free! Där ska jag bunkra upp på sötsaker. :)

Sedan är vi också en dag i Helsingfors (fyi; Finlands huvudstad) och där ska jag ta massvis med kort och förhoppningsvis finns det sådana där söta stånd som säljer  massa hemtilverkade grejs. Men det kanske bara är på vintersäsongen? Jag hoppas åtminstone att det blir varmt och skönt den dagen, så att man kan njuta av den till fullo. Kanske finns det några snygga grabs på land/båten? ;) Den här weekend resan har potential, hoppas den också lever upp till den!

Igår fick jag tillbaka ett prov i samhälle a, och provet visade mvg! 19/20 på poängfrågorna och mvg på båda betygsfrågorna. Jag blev riktigt glad, synd att mina vänner aldrig kan bli glada för min skull bara.. :(
Å andra sidan så är jag riktigt glad för min egen skull då jag hade pluggat som en tok och jag kände verkligen att jag förkänade det, och det kanske är det viktigaste? Och btw, får jag mvg på muntliga imorgon så får jag mvg i slutbetyg. Press? JA! Men jag vet att jag får minst vg, och det är inte fysikan det heller. :)

Långt inlägg igen då jag inte har skrivit på rätt länge. Hoppas ni har överseende. ;)

Ha världens bästa dag, och sköt om er! <3


Kommentarer
Postat av: JULIA

jaså, vad då för nåt? det tror jag inte att jag har hört :p

2009-05-13 @ 17:12:03
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: micmic

hoppas du får MVG :D

jaha.. ;P mari du får inte glömma att skriva ditt namn xD Om man vill sittta på de "normala" platserna så kostra det ca 1000 kr, helt sjukt xD

2009-05-14 @ 08:09:23
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0