Helsinki, Suomi! (pics from the cruise)




Bild 1: Min goda middag! Grillad majskyckling med mango/jalapeñosås och lantpommesfrites. Yum!

Bild 2: Jag och en hyvens god (alkoholfri) drink. Observera snyggingen i bakgrunden! ^^

Bild 3: Hamnen i Helsingfors.

Bild 4: Vid hamnen sålde en man och en kvinna olika fiskar i varsin båt. Mamsen hade tänkt att köpa, men när vi gick tillbaka var det tyvärr slut!

Bild 5: Haha, han är inte sådär lång på riktigt... Or is he? ;) Glad blev han av att bli fotad iallafall.

Bild 6: Fin park i Helsingfors. :)

Bild 7: Vi satt vid en mysig liten servering som låg nära hamnen. Där drack jag pepsi och åt "lämmin possu" som är en sorts sockermunk med en mitt fylld med hallonsylt. Nygräddad och alldeles supergod!!

Bild 8: Påväg tillbaka in på båten! En självklar reklam för Silja Line, eller vad säger ni!?

Bild 9: En rätt fin bild på havet taget från en av båtens fönster. Riktigt fin utsikt man kunde se alltså. (:

Bild 10: Det är söndag, och vi var tillbaka i Stockholm. Med mig hem kom toblerone, tuttifrutti, en söt gosekatt och parfym. Lyckad helg!


Hoppas att människor ute i det avlånga landet har haft en riktigt bra helg och dag! :) Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: micmic

Det låter som du hade det roligt på båten :)

2009-05-20 @ 08:15:33
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0