@ My birthday...

  • Hörlurar (bästa på marknaden!)
  • Klänning
  • 500 kr
  • 200 kr
  • 300 kr
  • 500 kr
  • Skivan "Relapse" (Eminems senaste!)
  • påse med massa choklad
  • marabou 200 g mjölkchoklad
  • baguette
  • earl grey te
  • sex pack cola
  • sex pack cola
  • rött linne med vita ränder
  • 2 l glass
  • jordgubbar
  • 17 rosa rosor

Tack släkt, familj och vänner för alla fina presenter. Mina sista surprisevisitors var Anna, Dani och Tumba. Dani och Tumba gick för typ en kvart sedan. Jag har haft en supertrevlig dag med massa mysiga besökare! Dessutom så har jag bakat världens mumsigaste (och mättande!) chokladpaj. :)
Den här födelsedagen var den bästa på länge, tack! :) <3

Ha världens bästa helg, sköt om er! <3


Kommentarer
Postat av: mic

haha, du får inte glömma att skriva ditt namn xD

jo, jag var där :P var du? haha

2009-05-23 @ 20:19:56
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: Nadja

sv: hihi så bra att den var till din belåtenhet ^^

2009-05-24 @ 12:30:55
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0