Sommaren är i princip här!

Hej!

Hoppas att allt är bra. Jag har åkt på att bli sjuk, så igår var jag hemma från skoldagens enda lektion. Men snäll som jag är ställde jag upp som barnvakt hos brorsan. Men det är ju ändå kul att träffa brorsdottern och umgås lite med henne. :) Vi åt korv med pommes och så tittade vi på talang 2009. ^^ Jag var kvar där till kanske 20 i 11 någonting.

Lite senare idag ska jag pallra mig in till stan (fast jag borde ju  egentligen hålla mig inne...) för att söka lyckan i H&M Divided butiken och försöka få tag på Tokio Hotels GRYMT snygga tröja som de har designat för fashion against aids, där 25% av försäljningen går till kampen mot aids! Finns de inte kvar, ska jag fort som ögat springa hem och klicka hem en via nätet. Jag har kollat flera gånger på nätet det senaste dygnet, och de har fortfarande kvar i alla storlekar, så förhoppningsvis lär jag få tag på en, one way or another.

Sedan så måste jag knopa ihop en present åt mamma. För er som inte vet det, så är det morsdag imorgon och (de flesta) mammorna förtjänar ju iallafall en dag då de kan uppskattas ordentligt! Och eftersom torgen är stängda på söndagar så måste jag köpa blommor idag ifall hon ska få något sådant. Men vad tål att stå över natten? Jag har messat min blomexpert Anna och frågat, så jag hoppas jag får ett bra svar... ;)

Vädret är ju iallafall HELT FANTASTISKT! Jag hoppas att ni är ute och njuter i solen heeelaaa långa dagen. :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: micmic

haha, såg dina kommentarer nu ;P

Jag har inte tid idag, sorry men kolla om emma eller anna har det^^

2009-05-30 @ 11:44:02
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0