Tokio Hotels design för H&M!




Ingen har väl vid det här laget missat att Tokio Hotel har designat en t-shirt för H&Ms kampanj mot aids? Här är den iallafall och jag tycker att den är riktigt cool, så jag skulle gärna vilja ha en. :) Förra året kämpade jag som tusan för att få napp på en snygg t-shirt (bl.a. Timbalands) men det var huuuuur svårt som helst för de tog slut på en gång både på nätet och i H&M butikerna. :/ Den här gången ska jag väl sitta flera timmar inne på hemsidan innan de öppnar shopen. ^^ Samtidigt så skulle det kännas väldigt bra eftersom en del pengar går till en aids-fond. :) Nej, jag måste ha en! Om inte Tokio Hotels tröja så finns det flera, Katy Perry till exempel har designat en riktigt söt tre-kvarts sleevesbody. :)

Ha en mysig kväll! <3

Kommentarer
Postat av: JULIA

haha jag somnade helt död klockan 21.30 så det hade nog inte varit så roligt att vara med mig :p

2009-05-10 @ 12:24:27
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0