WEI!

Hej allihopa (?), hoppas allt är superbra!

Förutom kretsloppsprovet (...) i tisdags, så har det vart en riktigt bra vecka änsålänge! Måndagen var rätt chill och vi fick skippa sista lektionen. I tisdags slutade jag redan kl 12 så jag och några vänner köpte mc donalds mat, som vi sedan smaskade på vid vattnet i gamla stan. Ni som åker t-bana på gröna linjen har säkert sett massa folk sitta längs hela kanten. :)

Anyways, så var det heeelt underbart! Solen sken, och hade det inte vart för de andra, så hade jag kunnat stanna kvar enda tills solen gick ner, love it. :) Men två timmar blev det iallafall, så det var jätteskönt!

Idag fick vi också sluta tidigare, och då följde jag med Anna och Diana en snabbis i slussen och kollade på lite grejer. Vet ni hur skönt det känns att ha gott om pengar, men samtidigt inte känna att man behöver någonting? På det sättet räcker ju pengarna längre, och då har man ju pengar kvar när man verkligen vill ha någonting, istället för att impulsköpa massa småskit. ^^
Jag kom precis hem från body pumpen, som jag hade vart på med lilla långa Emma. Det var verkligen hur skönt som helst, och jag har ont överallt! :D Gud, vad jag behövde träna märkte jag. Men nu känner jag mig verkligen på topp, och det känns som det är min vecka den här veckan.
Vi hade redovisning om våran djurpark idag och lärarens kommentar var...
"Man tappar ju nästan andan!" (detta kommer alltså då från djurexperten och tv-profilen Owe Sandström :D)

Btw, idag har jag både sett Sanna Bråding och Linda Rosing, det ni! ;D

Imorgon så ska hela klassen paddla kajak i kungsängen, och det ska bli skitkul! Vi skulle även grilla korv och göra andra aktiviteter, bland annat skjuta pilbåge. Om det inte hade varit för det förutspådda dåliga vädret så känns det verkligen som en perfekt dag att avbryta vardagen med. Kul ska det nog bli, och badkläderna hänger med! Kanske blir det årets första dopp?

Jag hoppas verkligen att ni mår bra, och härda ut, inte långt kvar till den efterlängtade sommaren!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: micmic

Du skulle ha kommit på det tidigare xD fan att vi inte tänkte på det :/ men försök åka imorron och köp en :D

2009-05-28 @ 21:04:03
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: micmic

varför är du sjukskriven? :S

2009-05-29 @ 15:10:39
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: micmic

okej, va jobbigt :/ men nu har du beställt den va?!

2009-05-29 @ 17:33:29
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0