Bilder från fredagen!


Yum! Den goda buffématen. :)



Nadja som hugger in på maten och Maja med sitt kinesiska te.



Emma, doin' it vouge style!



Haha first-class humor med efterrätten! xD



Mic!



De superduperfina lösnaglarna som Mic gjorde till mig, tack så heeemskt mycket!



Nadjas söta katt Axel. :)



Da gang (excluding Emma)! Jag fick med Julia tillslut, på restaurangen gömde hon sig för kameran. Den lurifaxen!

Anledningen till att det tog så lång tid för bilderna att komma upp är pga min dator antagligen har fått ett virusangrepp så internet vill långt fungera som det ska. Hur det är vill jag knappt förklara, känns som om jag skulle kunna skriva miljarder meningar om det. xD Nu måste jag gå, ska gå och gymma!

Ha det super! <3


Kommentarer
Postat av: JULIA

va göllig pipan är hihi! åh, vår humor är den bästa!



haha härligt att du fick en bild på mig tillslut.... x) Hoppas det gick bra på gymmet!

2009-11-02 @ 23:00:11
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: Nadja

asså guuud, vilka inte okej bilder... -.-

2009-11-03 @ 22:18:47
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Nadja

det brukar du så inte få! Nu har jag kollat på alla inlägg där du lagt upp bilder på mig i din blogg och jag har aldrig, nånsin, under HELA din blogg-tid klagat på en bild på mig förutom nu! MHMM, IN YOUR FACE!!! >.<



dessutom ska du inte säga nåt för du lägger också kommentarer ibland om bilderna man lägger upp på dig.

2009-11-04 @ 14:41:07
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0