Hm.

Jag har egentligen ingenting att säga nu. Finns ingenting att berätta, för det händer inget. Händelselösa vardagen. Prov som blir flyttade hit och dit, spelar ingen roll egentligen... Kan ju ändå inte ett piss. Ångest. Fy. Jag vill välja bort matte B för jag känner mig ändå bara värdelös och nedsänkt av det.

Jag köpte en marabou idag fast jag inte ska göra det på vardagar. Men mitt lag (FTW) förlorade med ett endaste poäng på engelskan idag när vi hade quiz. Då kände jag att jag ville trösta mig själv med det. Jesus vad god den var. Jättegod middag idag bestående av kotlettrad, potatis, hemgjord sås och svartvinbärssylt. Yum. Värsta Marie-middagen, and I thank my mommy for that. 33 cl coca cola på kvällen. Jag är tjock.

Imorgon så ska jag, Anna och Nadja (om jag har uppfattat det rätt) köra step-up. Jag och Anna gör det mestadels för att vi ska pröva på en helt ny motionsform och sedan skriva rapport om det som en idrottsuppgift. Känns väl helt ok, och eftersom provet på tisdag inte kan bestå så har jag tid att göra den imorgon...eller på fredag.

Imorgon börjar jag 11.30, najs. Men vi ska bygga på våra fågelholkar och det gick jättedåligt förra gången. Känns som om jag kommer samla ihop mig ett par ig:n i år. Great. Jag tror nog att jag blir lite halvdeppig av att aldrig få se solen. Har inte sett den på flera veckor, haha. Men mår faktiskt helt ok ändå. Och på onsdag om en vecka ska jag vaccinera mig mot schweinflue. Det känns rätt bra eftersom jag inte vill dö.

Titta, jag lyckades få ihop ett ganska långt, meningslöst inlägg trots allt. Du får gärna muntra upp mig med en snäll kommentar, om du vill. (Btw, Steve-O piercade igen sin bakdel med en stav, nödvändigt? Nej. So typical Jackass? Ja.)

Puss!



En gång i tiden hade jag långt hår. </3

Kommentarer
Postat av: Nadja

jag vill också välja bort matte b!!!! :(

2009-11-19 @ 15:58:01
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: JULIA

snart är det jullov och det är myz <3

2009-11-19 @ 16:43:51
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: Nadja

sv: Jaa! :D

2009-11-19 @ 21:00:28
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: DANI

haha steve-o's piercing ägde! :D fan va kul de avsnittet är x')

2009-11-19 @ 21:05:50
Postat av: Anonym

fin bild

2009-11-23 @ 18:43:59
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: JULIA

sv: absolutley! vad hade du för dig i söndags?

2009-11-23 @ 23:37:14
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0