"I'm not fat, I'm just a big turd!"

Hej alla söta gosegrodor! :)

Sitter här och myser med ett stort glas cola och Muse på spotify. Har ni hört deras senaste hit, Uprising? Den är GALET bra! <3

På tal om saker som är galet bra; såg ni Erik Grönwall i kvällens Idol?! SKOJAR NI VAD BRA HAN VAR ELLER!? Heeelt galet, jag blev typ varm i hela kroppen och fick rysningar och hela tjoflejset liksom. SATAN vad bra. Vinner han inte hela skiten då...ja då... Jag vågar inte riktigt säga något xD Hade jag vart modig hade jag nog dratt till med något som att dansa naken i fontänen i tcentralen... ^^


Hur har dagen tett sig för er? Min dag har vart väldigt blandad. De negativa sakerna var väl att saker försvinner, kommer och går. För det första skulle Jonathan vara lite skämtsam med mig idag och ta min mobil utan min vetskap, och sedan glömde han bort att han hade den. Innan nästa lektion fick jag panik och började springa runt i skolan. :P I djurhuset där jag trodde att jag hade glömt den så fick jag låna snälla Claras mobil och ringa till den. Jonathan svarade och snacka om arga blicken han fick av mig! Något som var riktigt blåst och idiotiskt hände med mina nycklar idag (häpnadsväckande almost) men det är för dumt att skriva här, hehe. :P

Vi hade även en ginormous håltimme idag på cirka 3 timmar, så efter ett tag så frågade Jonathan om jag ville hänga med honom och Rasmus och gymma på skolans eget gym. Det ville jag självklart eftersom jag visste att jag skulle vara för trött för att dra till gymmet efter skolan. Kanske en tredjedel av klassen var på gymmet, men ett fåtal tränade. Vi hade iallafall sjukt kul! :D

Efter hade vi idrott där vårat lag verkligen knäckte i plintboll och plintstafett! :D Vad har ni hittat på idag, och ikväll? PUSS OCH KRAM!<3


Kommentarer
Postat av: maja

jag håller med! Erik var fantastisk! :D

2009-11-06 @ 22:42:01
URL: http://twistshoutandshake.blogg.se/
Postat av: DANI

asså nycklarna! xD

haha som en sammanfattning av dagen tänker jag säga: we turded! :D

2009-11-07 @ 01:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0