Inte mycket.

Hej, hur har fredag den 13:e tett sig för er? :)

Min har vart rätt vanlig, har bara gjort bort mig lite men det tillhör ju även det till det vanliga. xD Haha. Det har vart en rätt lång dag, som slutade med simning. Jag lyckades inte riktigt med livräddningen till en början och läraren sa först att jag skulle göra om det nästa termin. Men envis som jag var så övade jag och Anna lite och sedan så kunde jag transportera henne på rätt sätt i hela bassängen! ;D Hihi, duktiga jaaaaag!

 

Som fredagstradition måste jag nämna idol. Vad tycker ni om kvällens framträdande? Det börjar bli riktigt svårt att säga vilka som kommer hänga löst och vem som åker ut... Det finns faktiskt ingen som jag verkligen vill ska åka ut. Jag skulle nog tippa på att det står mellan Eddie och Reza... Bara en magkänsla, and I do not like it. Reza är ju jämt bra annars, bara det att hennes uttal är  ganska väldigt dåligt. :/ Och Eddie är så jäkla charmig (snyggilygg) och har en sån söt röst.. Usch! Svårt svårt! Erik är ju en självklar kandidat att stanna, Calle med, likaså Mariette och Tove. Jag gillar inte riktigt Toves person men hon sjöng jättebra ikväll. BAH, kan inte någon dålig person komma tillbaka och åka ut? ^^

 

Det finns by the way två personer att fira idag! Min storebror Christian har namnsdag (stavas med K i almanackan, men what the heck) idag, grattis till honom. :) Och även min första riktiga bästis, Sofie, fyller 19 år idag! Wow, vad tiden går fort. Synd att vi "är så långt ifrån varandra"... Vi bor ju pretty much grannar men ni fattar nog vad jag menar. Förutom sällsynta tillfällen så träffas vi aldrig. Synd...

 

MEN GRATTIS NEGERBOLLEN PÅ 19 ÅRS DAGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0