Jag kan inte bli ett svin.

Hej kompisar!

Idag har jag haft min vanliga onsdagssovmorgon, började alltså 12:10. Hääärligt! Hade som vanligt också glosförhör på djursjukvård med mitt klassiska resultat; 13/14 rätt. Sedan kom något som bröt mina vanliga onsdagsrutiner. Svininfluensavaccinering.

 

Det var färre än hälften av klassen som bestämde sig för att "man up" och ta sprutan. Lite pirrigt tyckte jag ju att det var, eftersom jag tar sprutor väldans sällan och jag är aldrig beredd på hur det ska kännas. Så när vår (extremt snälla) skolsköterska tog sprutan på mig så började det bli alldeles suddigt framför ögonen. Först blev jag "beordrad" att sitta ner med huvudet mellan benen (^^) och efter det fick jag lägga mig ner på en brits. Där fick jag dricka lite vatten och stabilisera mig lite. Efter ett tag gick jag upp samtidigt som Jossan och Denise som också vaccinerade sig. Yrseln stannade kvar ett tag och jag blev helt motherfucking pissed off när en viss idiot slog mig på armen. SNACKA OM RESPEKTBRIST, ibland tål jag inte hur du beter dig. Nu har yrseln gått över och jag är bara väldigt trött med en öm högerarm. Men det får man leva med, nu slipper jag åtminstone stå ut med någon dum epidemi!

Imorgon börjar jag 10:05 vilket också är en pretty nice sovmorgon. Då ska jag göra klart min fågelholk; målaaa! :D I helgen måste jag verkligen plugga...Suck. Prov på tisdag och prov på torsdag samt det old usual läxförhör på onsdag. >.< Life could be better.

Puss.


Kommentarer
Postat av: Nadja

iiihh jag ska ta den idag! ^^

2009-11-26 @ 08:50:23
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: DANI

måndag?? :O tisdag äre väl? o.o

2009-11-26 @ 19:45:56
Postat av: Marie

DANI; jäpp, jag skrev fel.

2009-11-26 @ 19:54:05
URL: http://iaremarie.blogg.se/
Postat av: DANI

oh men herregud!!

ditt namn iaremarie = i are marie!

shit har aldrig sett de xD

2009-11-28 @ 13:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0