Lat söndag.

Hej hallå! :)

Hoppas ni har haft en bra söndag so far. Jag har faktiskt vart hemma hela dagen (surprise?) och sängen har vart min bästa vän. ^^ Lite synd egentligen att jag inte hade tagit hem lite skolgrejer så hade jag ju kunnat plugga lite och kommande prov skulle inte ha blivit lika stressande... Vet ni förresten om det är okej att ha två prov på samma dag? Självklart förstår jag om det hade vart på samma vecka men SAMMA DAG liksom!? Det känns lite tight...

 

Gissa vad jag har kollat på hela dagen? NEXT! Det har vart marathon på MTV (still is) och det har faktiskt inte funnits något annat roligt att kolla på.. :P Höhö. Ikväll ska jag kolla på söndagsfilm, och filmerna som jag väljer mellan är "Heartbreak hotel" som går på TV4 och "I now pronounce you Chuck and Larry" som går på TV3. Första alternativet har jag sett och är riktigt rolig (även fast jag oftast föredrar amerikanska filmer) men den andra filmen är ju Adam Sandler med i, och han är ju en favorit. :)

Imorgon börjar jag klockan 8... S U C K ! Efter skolan måste jag nog ta tummen ur röven och plugga lite inför olika saker, det har inte vart så mycket på senaste och det kommer en del snart, så det är ju bra att ligga ett steg före. ^^ Efter det ska jag träna body pump med minst Emma så det blir najs fågelbajs!

 

Hoppas ni har en bra kväll. :)



Kände att det fattades bilder här, så därför får det komma upp en på söta Nilen som togs i veckan. :)

 


Kommentarer
Postat av: DANI

vad har vi för läxor i veckan?

2009-11-15 @ 18:29:31
Postat av: DANI

vad har vi för läxor i veckan?

2009-11-15 @ 18:29:32
Postat av: maja

sv; ah jag älskade den! :D



hihi tack så mycket :)

2009-11-15 @ 21:48:59
URL: http://twistshoutandshake.blogg.se/
Postat av: JULIA

Ja, det är okej att ha två prov samma dag. Egentligen finns det ingen lag som säger "det är inte tillåtet att ha fler än 4 prov per vecka". Utan det är upp till varje skola för sig att bestämma en regel på vad som ska vara max. Dock måste inte skolorna ha det, men många har det då det underlättar både för elever och lärare :p :)

2009-11-16 @ 23:35:14
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0