Min helg del 2.

Tjohejs igen!

Idag så började jag kl 12:10 och slutade 15:20 vilket var riktigt najs. Vi gjorde ett läxförhör på djursjukvården där jag fick 13/14 rätt på medicinska termer och på min engelska uppsats fick jag mvg. "Almost perfect english" stod det på omdömet bland annat. :D *happy dance*

 

Tja, del 2 av min fantastiska helg då.. ^^ På söndagen gick jag och mami ner till centrum, där jag fick en jättefin kappa att ha i vinter. :) Den är svart och har en superfin krage, kostade cirka 600 kronor på H&M. Därifrån fick jag även en supersöt basker i grå mohair med en liten rosett på sidan, kostade cirka 60 kronor. Den finns även i en magentarosa färg, i blå och i svart. Man kan även köpa till matchande vantar för samma pris.

 

Baskern!(söndags)     Så ser kragen ut! (idag)

Senare kom lidingöpacket över hem till oss där vi först farsdagfikade. Eller de andra gjorde det medans jag och Maximus kollade på avsnitt av barnprogrammet "Tjuv Och Tjuv" på svt play. ^^ Riktigt sött barnprogram där en av tjuvarna är han som spelade kapten Filling i Dr. Mugg! ^^ Vi kollade även på fotbollsmatchen mellan Djurgården och Asyriska som avgjorde om DIF skulle få vara kvar i allsvenskan eller flytta ner till superettan. Som tur var vann DIF med 3-0 och det betyder att de får spela i serien även nästa säsong. :)

 

Vi beställde mat från pizzerian där jag åt en väldigt god kycklingpastasallad med currysås och nybakat bröd. Jag kände mig lite duktig att jag för en gång skull inte tog en fettig pizza eller en baotastor kebabrulle. ^^



Maximus och jag i söndags, tagen utav Christian. Jag såg helt puckad ut på originalet, men Dani redigerade den sååå fiiint! Den här bilden åker upp lite här och där, men jag kan verkligen inte låta bli. :)

Ha en bra kväll! <3


Kommentarer
Postat av: DANI

bilden är jätte söt på er :D

2009-11-12 @ 20:21:57
Postat av: stocklyn

ihi ja, allt bra med dig? Kram

2009-11-13 @ 01:40:31
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0