My weekend, del 1.

Tjohej i stugorna! Hoppas att allt är bra. :)

Anledningen till att jag inte har lagt in några fina bilder från helgen beror som jag har skrivit tidigare på min virussmittade dator. Den är helt mongo, och blogg.se är en utav de sidor som den har bestämt sig för att inte tyck om, tyvärr. Så i brist på annat sitter jag här på världens längsta håltimme och skriver...

 

I lördags träffade jag Mic, Anna och Nadja vid halv 12. Vi begedde oss mot centrum och inhandlade presenter till Emma som förövrigt fyller år imorgon. Jag köpte mig även en söt, svart kofta från H&M som var nedsatt med 50 %. ;)

 

På kvällen, kl 6 för att vara exakt begedde jag mig i sällskap med Mic och Nadja mot Emma. Huset var riktigt roligt inrett med grön-vit-röda grilanger hängandes i taket, samma färgtema på ljusen, uppblåsbar kaktus, PIÑATA (som förövrigt fick heta Charlie, efter Charlie The Unicorn) och mexicansk musik på spotify!

Till middag fick vi tacos; kycklingfärs, nötfärs, quorn/soyafärs till veggo-Julia, massa grönsaker, gräddfil, guacamole, nachos, salsor och tortillas och läsk... :D Till efterrätt hade Emma gjort egen lime/kokosglass med hemmagjorda havreflarn till, samt färsk, tropisk frukt. YUM! Sedan vann Anna Mexico-quizen och fick slå sönder Charlie. HAHA xD Snacka om messy floor efter det. Sedan spelade vi Stockholmsspelet som var lagom segt, men sällskapet var ju ändå det viktigaste.

Del 2 om min vackra helg (höh) kommer kanske senare, ev. i eftermiddag, ev. ikväll, ev. imorgon. Eller när ni minst anar det. Puss.


Kommentarer
Postat av: Nadja

åhh, nachos!!!

2009-11-09 @ 14:44:37
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0