Scary bakery!




Sho! Visst är mina halloween-cupcakes läskiga? ;) Recipeptet är i princip likadant som de andra gångerna jag har gjort cupcakes (finns annars i arkivet inte allt för långt bak). Den här gången hade jag dock blåbär i själva muffinsarna, sedan så hade jag massvis med grön hushållsfärg i frostingen. Jag garnerade med klippta lakrits-dödskallar och gröna cocktail-bär.


Tyckte de var en blandning mellan söta och lite scärybäry cupcakes. ^^ De var iallafall uppskattade av de som åt av dem. (lakrits kanske inte är number-one att ha på cupcakes, men de passade jättebra till temat och det var ändå förvånansvärt gott!)

Kommentarer
Postat av: Nadja

hahah söta!

2009-11-03 @ 22:17:07
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0