11 april.

Hej! Hoppas folk mår bra. Egentligen skulle jag vara mitt i en studie på Lisa men hon smet ut så det blev inget av med det. :P Så, igårkväll var jag med mina vänner. Först åt jag, Mic och Julia mat hemma hos Pipan - vi lagade tacos (duh?;]) tillsammans och det blev jättegott! Sen joinade även Anna oss. Vi kollade på första avsnittet av Wild Kids (HAHA) och så pratade vi en massa förståss innan Nadja skulle gå ut och göra stan osäker. ;)


Idag har jag haft en skön morgon med min Lisa som låg i sängen med mig jättelänge och mös. Sen gjorde jag en pangfrulle bestående av hembakta scones med jordgubbssylt och blåbärsmarmelad (inte på samma bit ofc), chaite och brämhults färskpressade blodapelsinjuice. Muuums! Sen har jag bara varit och tatt in lite av dagens solljus, det är faktiskt riktigt fint väder idag. Nästan så man borde ut på en promenix...Fast bara nästan, haha.

 

Idag fyller två sötnosar 18 år, Maja och Johanna. Stort grattis till er! Hoppas ni båda får en jättebra födelsedag. :) Senare så piper jag och några girlfriends hem till Maja med fika, vi ska ju inte fira henne på riktigt förens i början av juni då Julia fyller år, men vi vill ju inte försumma hennes dag ända tills dess, så lite firande måste det ju bli!

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0