Alive yet dead.

Jag är inte död. Om ni undrar alltså. Den här veckan är jag trött och kommer antagligen skriva minimalt lite. Utbränd direkt efter lovet, not great. Den här veckan är rätt lugn pluggwise men sen kommer allt igång. Ink. nationellt prov i svenska så har jag 3 prov nästa vecka. Kulkulkulkul. Sen kommer nationella i matte och engelska också. Yippie-ka-yay. Dags att knarka vitaminer och införskaffa energydrinks och koffeintabletter. Nu ska jag sova. Borde jag? Nej. Vill och behöver jag? JA. Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Nadja

sv: Hehe det har jag inte sagt :o :/ men det är mer effektivt när jag är själv :P

Fast det blir enklare att man kommer iväg när man ska träna med nån annan, så på det viset är det bättre :)

2010-04-13 @ 18:09:53
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0