BAJSKORV?

Hatar mina tankebanor just nu, känner mig helt retarded... Jag börjar helt tappa koncentrationsförmågan, är ständigt trött och stressad även när jag inte gör något. Till alla som får vara i mitt sällskap på dagarna, förlåt för att jag är paranoid och jobbig. Säg till mig när jag är så, så håller jag käft för jag märker själv hur irriterande jag kan vara ibland, hahahaha. Hoppas ni kan stå ut med mig iallafall, annars får ni säga till. ;) Nu - sova! Upp tidigt imorgon för i skolan väntar både nationellt prov i engelska och prov i arbetsmiljö och säkerhet. Yippie motherfucking ka yay motherfucker. Suss så gott alla små kottar!

Kommentarer
Postat av: maja

jag med marie, jag med... kunde helt ärligt inte beskriva hur jag känner just nu bättre själv!

2010-04-28 @ 22:28:55
URL: http://twistshoutandshake.blogg.se/
Postat av: josefin

Marie vi är nog alla lika jobbiga haha så oroa dig inte för oss ;) <3

2010-04-29 @ 21:46:42
URL: http://zozefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0