Lördag.

Idag är jag täppt i näsan och har ont i halsen.
Spelade Wii Resort hemma hos Emma i 5 timmar igår, så idag har jag träningsvärk i vänsterarmen och högra skulderbladet, haha.
Talang 2010 var helknäppt igår. Baby, baby balla, balla.
Jag är fortfarande trött.
Vet inte vad jag ska äta, hej i-lands problem.
Nathalie spillde cola på mitt tangentbord igår så nu har jag (läs: pappa) kopplat tangentbordet från min gamla stationära till laptopen. Ser ju helt bajs ut!
Vet inte om jag ska vara social idag med tanke på the förkylning. Hm.
Ska kanske med och storhandla, så jag får eventuellt viktiga saker därifrån. Man vet ju aldrig om man kan behöva lite godis eller tuggummin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0