Lördagen den 24e april.

Hej! Hur gick det för er som hade nationellt skriftligt prov i svenska b igår då? För mig gick det nog helt okej, jag skrev en artikel om arrangerade äktenskap. Det kändes rätt dåligt, men efter jag hade låtit pappa läsa den och jag fick bra feedback så kändes det lite bättre. Efter skolan åkte jag, Dani och Jossan till stan. Vi kollade runt lite, Jossan köpte ett par fina svarta converse och sen satt vi på donken. Efter det åkte jag och Dani hem till henne där vi spelade Robot Unicorn Attack, lyssnade på musik och förberedde idrottsuppvärmningar (som jag fortfaranded inte är säker på att jag ska göra..). Och åt bullar och drack saft, inte till att glömma det! :D

Idag var jag med pappa i centrum där han köpte en yogamatta och en yogaboll till mamma, och jag köpte en svart plånbok med strasspänne till'na. Hon fyller ju år på tisdag så vi passade på idag. På Nilson var det 20% på alla skor så jag tänkte köpa ett par bruna läderconverse, men de verkar vara för smala på mina fötter, så jag får se hur jag gör med det. Hoppas ni är ute och njuter av det fina vädret, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: danni

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! fel! du skulle inte alls göra de idag ju! O:

2010-04-24 @ 18:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0